1111


تاریخ : 29 دسامبر 2013
کد خبر: 4033


امام جمعه مهدیشهر : ۹ دی باطل کننده سحر همه فتنه‌گران بود

 

امام جمعه مهدی‌شهر با اشاره به بیانات امام خامنه ای درباره حماسه بزرگ ۹ دی گفت : ۹ دی باطل کننده سحر همه فتنه‌گران بود و تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی سبب خنثی شدن فتنه شد.

به گزارش عرش نیوز از استان سمنان، حجت الاسلام محمد بارانی در خطبه‌های امروز نماز جمعه مهدی‌شهر اظهار کرد: همان گونه که امام خامنه ای نیز فرمودند، حرکت مردم در ۹ دی برخواسته از بصیرت، دشمن شناسی، وقت شناسی و حضور به‌موقع مردم در صحنه بود.
وی با بررسی عمق فاجعه فتنه ۸۸ بیان کرد: تمام شبکه‌های وسیع ضد انقلاب در خارج از کشور متحد شده و با در اختیار گرفتن رسانه‌های خارج کشور در صدد براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران برآمده بودند.
امام جمعه مهدی‌شهر تصریح کرد: در این میان نیز برخی از خواص داخل کشور خیانتکارانه و برخی از نخبگان و دانشگاهیان هم ندانسته با این شبکه ضد انقلاب همراه و هم‌صدا شدند تا نقشه شوم فتنه‌گران را عملی کنند.
بارانی افزود: اینکه چرا برخی از خواص که مسئولیت نخست وزیری و همچنین ریاست مجلس را برعهده داشتند و بر سر سفره نظام بزرگ شده بودند به چنین خیانتی دست زدند دارای پیام مهمی برای ما است که هر کس با رذایل اخلاقی گره بخورد لغزشش حتمی است.
وی با تشریح علل وچرائی وقوع این حادثه مهم بیان کرد: قدرت طلبی، دنیا گرایی و حرام خواری سه عامل مهمی بود که سبب رقم خوردن فتنه بزرگ ۸۸ شد.
امام جمعه مهدی‌شهر با برشمردن سه عامل مهم در خلق حماسه بزرگ ۹ دی و خنثی سازی توطئه فتنه گران تصریح کرد: نخستین عاملی که سبب این حرکت عظیم و ۴۰ میلیونی ملت ایران شد محرم و صفر بود.
بارانی افزود: وقتی دشمن به خط قرمزهای مردم که عاشورا و محرم است جسارت کردند ملت بصیر ایران این حرمت شکنی را برنتافته و بر علیه آنها به پا خاستند.
وی با بیان اینکه حادثه عاشورای امام حسین (ع) خنثی کننده تمام فتنه ۸۸ بود گفت: در دل مراسم عاشورا یک قدرتی نهفته است که استراتژی انقلاب اسلامی جهت نشأت گرفته از همین قدرت عاشورا است.
امام جمعه مهدی‌شهر نقش مقام معظم رهبری را عامل مهم دیگر در خلق حماسه ۹ دی دانست و افزود: بی‌شک تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری و روشنگری‌هائی که در خطبه نماز جمعه و در برنامه های مختلف داشت سبب خنثی شدن توطئه فتنه گران در سال ۸۸ شد.
بارانی نقش مردم بصیر و حضور خود جوش و ۴۰ میلیونی ملت ایران را عامل بی بدیل دیگری در این امر عنوان کرد.
وی ۹ دی را دارای برکاتی برای نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: افزایش اقتدار نظام، تقویت باور به جنگ نرم و توطئه‌های پیچیده دشمن، کنار رفتن نقاب‌ها از مدعیان دروغین اصلاح طلبی و مردم‌سالاری، رفراندوم ملی در دفاع از نظام و انقلاب و آشکار شدن دشمنی گسترده غرب در مقابل نظام، از برکات خلق حماسه ۹ بود.
امام جمعه مهدی‌شهر در خطبه‌های خود با تسلیت فرا رسیدن ایام رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) از همه مردم دعوت کرد هر چه گسترده تر در عزاداری این ایام شرکت کنند

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

آدرس :مهدیشهر ، میدان شهدا ، نبش خیابان اندیشه ، دفتر امام جمعه                   تلفن : ۳۳۶۲۲۰۵۲                  نمابر : ۳۳۶۲۴۰۵۲

پست الکترونيکي : info@mahdishahr-adineh.ir                  سامانه پيام کوتاه : 30009900092052


© کلیه حقوق این سایت متعلق به دفتر امام جمعه مهدیشهر بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.