1111


تاریخ : 1 مارس 2014
کد خبر: 4243


امام جمعه مهدیشهر در رزمایش الی بیت المقدس : : مهم‏ترین هدف دشمن گرفتن ولایت‏مداری از مردم است

 

امام جمعه مهدیشهر گفت: دشمن مهم‏ترین هدفش این است که ولایت‏مداری را از مردم ما بگیرد؛ اما بسیجیان افتخار می‏کنند که رهبری دارند که دنیا حسرتش را می‏خورد.

به گزارش نیزوا،حجت‏ الاسلام محمد بارانی امشب در دومین روز از رزمایش بزرگ الی بیت‏ا لمقدس در شهرستان مهدیشهر در جمع بسیجیان شرکت کننده در این رزمایش اظهار داشت: مردم ایران، رهبر خود را تنها نخواهند گذاشت و سر و صدا و تنش‏های دشمن پوچ و توخالی است.

امام جمعه مهدیشهر افزود: اگر ایران امروز در رأس اخبار جهانی قرار دارد، به دلیل اقتدار دین و مردم است.

بارانی گفت: ایمان، بصیرت و آگاهی از ویژگی‏های بارز بسیجیان است و این ایمان و آگاهی باید روز به روز تقویت شود؛ چرا که ایمان و معرفت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس اگر نبود، امروز ما در چنین جایگاهی قرار نداشتیم.

امام جمعه مهدیشهر با بیان اینکه امروز حلقه‏های صالحین بهترین راهبرد بسیج است، تصریح کرد: دومین ویژگی بسیجیان، ولایت‏مداری است.

وی خاطرنشان کرد: امروز بسیجیان در خدمت به مردم و سازندگی با تمام وجود تلاششان در اهداف رهبری، در اقتصاد مقاومتی کار می‏کنند و سعی در بهتر انجام دادن آن داریم تا مشت محکمی بر دهان دشمنان بزنیم.

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

آدرس :مهدیشهر ، میدان شهدا ، نبش خیابان اندیشه ، دفتر امام جمعه                   تلفن : ۳۳۶۲۲۰۵۲                  نمابر : ۳۳۶۲۴۰۵۲

پست الکترونيکي : info@mahdishahr-adineh.ir                  سامانه پيام کوتاه : 30009900092052


© کلیه حقوق این سایت متعلق به دفتر امام جمعه مهدیشهر بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.