1111


تاریخ : 1 سپتامبر 2014
کد خبر: 4900


امام جمعه شهرستان مهدیشهر با نقل روایتی از کرامت امام رضا (ع) گفت : پرچم حرم رضوی بیمار به کما رفته را شفا داد .

 

حجت الاسلام والمسلمین  محمد بارانی که در افتتاحیه جشنواره ملی داستان های رضوی کبوتر حرم در فرهنگسرای نیستان  شهرستان مهدیشهر سخن می گفت افزود : برگزاری چنین جلساتی باعت نشر معارف رضوی می شود .
وی با اشاره به حدیث معروف سلسله الذهب که از اما رضا (ع) نقل شده است گفت : این حدیث دعوت به توحید است و توحید نیز بدون ولایت میسر نمی شود .
امام جمعه  شهرستان مهدیشهر تصریح کرد : همین توحید بدون ولایت است که گروه داعش پدید می آید . بارانی در ادامه سخنان خود با نقل روایتی از کرامت امام رضا (ع) بیان کرد : هر ساله در دهه کرامت خادمان حرم رضوی با پرچم های آستان قدس در شهرها ی مختلف حضور پیدا می کنند که یکی از همین خادمان نقل می کرد در یکی از شهرهایی که حضور یافته بودند تصمیم می گیرند برای عیادت بیماران در بیمارستان آن شهر هم حضور یابند . وی ادامه داد : وقتی در بیمارستان حضور می یابند بر بالین یکی از بدحالترین بیماران بیمارستان که در حالت کما در سی سی یو به سر می برده می روند و پرچم حرم رضوی را بر روی این بیمار می اندازند که ناگهان متوجه می شوند آن بیمار بدحال که اگر هر لحظه که دستگاهها را از وی جدا می کردند دیگر زنده نمی ماند بلند شد و نشست . امام جمعه مهدیشهر اضافه کرد : همه دکترها و افرادی که آنجا بودند دورش جمع شدند که چه شده که شخص بیمار می گوید به ناگاه نوری دیدم که به من می گفت بلند شو و امام رضا (ع) من را شفا داد .

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

آدرس :مهدیشهر ، میدان شهدا ، نبش خیابان اندیشه ، دفتر امام جمعه                   تلفن : ۳۳۶۲۲۰۵۲                  نمابر : ۳۳۶۲۴۰۵۲

پست الکترونيکي : info@mahdishahr-adineh.ir                  سامانه پيام کوتاه : 30009900092052


© کلیه حقوق این سایت متعلق به دفتر امام جمعه مهدیشهر بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.