1111


تاریخ : 26 اکتبر 2014
کد خبر: 5157


آیین بزرگداشت ارتحال آیت الله مهدوی کنی در سمنان با سخنرانی امام جمعه مهدیشهر

 

این آیین از سوی نماینده ولی فقیه در استان و نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری، استاندار سمنان و مجمع علمای این استان برگزار شد و شرکت کنندگان در آن با قرائت فاتحه، از تلاش ها و خدمات آیت الله مهدوی کنی در انقلاب و عرصه های مختلف حوزوی و دانشگاهی تجلیل کرذند.

امام جمعه مهدیشهر در این آیین با بیان ویژگی های اخلاقی، مبارزاتی و سیاسی مرحوم آیت الله مهدوی کنی گفت: مرحوم مهدوی کنی مدافع سرسخت امام و رهبری بود و خودش را کوچک می کرد تا رهبری بالا برود.

حجت الاسلام ‘محمد بارانی’ با تاکید بر اینکه ایشان همواره با صلابت در مسیر دفاع از ولایت حرکت می کرد و تصریح کرد: رمز عزت و پایداری ایران امروز در ولایت مداری است.

وی، مهدوی کنی را شخصیتی عالم و حکیم توصیف کرد و افزود: نگاه یک عالم همواره به ابدیت است و مرحوم مهدوی کنی تلاش هایش هیچگاه برای نام و نشان نبود و همواره به ابدیت می نگریست و همین نگاه نیز باعث سربلندی و این تشییع بزرگ و باشکوه برای وی شد.

بارانی شجاعت، حق گرایی، صداقت، محوریت در ایجاد وحدت، اخلاق نیکو و … را از جمله ویژگی های رییس فقید مجلس خبرگان رهبری برشمرد و گفت: مهدوی کنی قبل از انقلاب آتش مقابله با شاه را در دست گرفت و بعد از انقلاب آتش مبارزه و دفاع از انقلاب را و همواره در این راه با شجاعت عمل کرد.

امام جمعه مهدیشهر با بیان اینکه مهدوی کنی همواره در مسایل سیاسی محوریت داشت گفت: ایشان در این عرصه نیز با صبر و حوصله و شجاعت عمل می کرد و محور وحدت بود.

در این آیین حجت الاسلام والمسلمین ‘سیدمحمد شاهچراغی’ نماینده ولی فقیه در استان، ‘محمد وکیلی’ استاندار سمنان، علما و روحانیون، مسوولان اجرایی و فرماندهان نیروهای مسلح و جمع کثیری از مردم سمنان حضور داشتند

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

آدرس :مهدیشهر ، میدان شهدا ، نبش خیابان اندیشه ، دفتر امام جمعه                   تلفن : ۳۳۶۲۲۰۵۲                  نمابر : ۳۳۶۲۴۰۵۲

پست الکترونيکي : info@mahdishahr-adineh.ir                  سامانه پيام کوتاه : 30009900092052


© کلیه حقوق این سایت متعلق به دفتر امام جمعه مهدیشهر بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.