1111


تاریخ : 29 مارس 2015
کد خبر: 5723


امام جمعه موقت مهدی‌شهر: تحقق شعار سال، لازمه رفع مشکلات اقتصادی موجود کشور است

 

امام‌جمعه موقت مهدی‌شهر تحقق شعار سال را لازمه رفع مشکلات اقتصادی موجود کشور دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مهدی‌شهر، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی سقائیان  در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهدی‌شهر ( ۷ فروردین ۹۳ )که با حضور پرشور مردم و مسئولان در میعادگاه نماز جمعه این شهر برگزار شد، اظهار داشت: امروز همه وظیفه‌دارند تا در راستای شعار سال تلاش کنند.

وی افزود: پیرو خط ولایت بودن در طول تاریخ همیشه پیروزی میدان را به دنبال داشته است و امروز ما نیز باید تابع ولایت‌فقیه باشیم.

امام‌جمعه موقت مهدی‌شهر گفت: امروز همه ملت ایران باید دست‌به‌دست هم داده و با همدلی و هم‌زبانی و وحدت کمک‌کار یکدیگر باشند تا شعار سال ۹۴ و منویات مقام معظم رهبری محقق بشود.

سقائیان با اشاره به در پیش بودن روز سیزدهم فروردین‌ماه که به نام روز طبیعت نام‌گذاری شده است گفت: مردم ما باید شکر گذار همه نعمت‌های خداوندی باشند و طبیعت یکی از نعمت‌های خداوند به بشر است.

وی افزود: مردم باید از طبیعت و نعمت‌های خداوندی محافظت کنند و نگذارند که این نوع از نعمت‌ها دست‌مایه برخی از مغرضین و دشمنان طبیعت بشود.
امام‌جمعه موقت مهدی‌شهر عنوان کرد: جنگل‌ها از سرمایه‌های ملی محسوب می‌شوند و همه وظیفه‌داریم از سرمایه‌های ملی محافظت کنیم.

سقائیان با اشاره به برگزاری عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س) در ایام نوروز اظهار داشت: برگزاری عزاداری‌ها، سینه‌زنی و دسته‌های مردم شهرستان مهدی‌شهر در ایام فاطمیه جای تقدیر و تشکر دارد.

وی تصریح کرد: تعظیم شعائر فاطمی نشان از ولایت مداری مردم را دارد؛ چراکه حضرت فاطمه (س) الگوی کامل ولایت‌پذیری است.

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

آدرس :مهدیشهر ، میدان شهدا ، نبش خیابان اندیشه ، دفتر امام جمعه                   تلفن : ۳۳۶۲۲۰۵۲                  نمابر : ۳۳۶۲۴۰۵۲

پست الکترونيکي : info@mahdishahr-adineh.ir                  سامانه پيام کوتاه : 30009900092052


© کلیه حقوق این سایت متعلق به دفتر امام جمعه مهدیشهر بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.