1111


تاریخ : 20 نوامبر 2015
کد خبر: 6345


امام جمعه موقت مهدیشهر : حمایت کشورهای اروپایی از داعش دامن خودشان را گرفته است.

 

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی سقائیان امام‌جمعه موقت مهدی‌شهر ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته مهدی‌شهر  (۹۴/۸/۲۹) با اشاره به اتفاقات اخیر در فرانسه اظهار داشت: حمایت کشورهای اروپایی از داعش دامن خودشان را گرفته است.

وی تصریح کرد:هدف اصلی دشمنان از پرورش داعشی‌ها متزلزل کردن ایران اسلامی است، اما به سبب توان دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ایران داعش حق چپ نگاه کردن به جمهوری اسلامی را ندارد. سقائیان با بیان اینکه حمله تروریستی داعش به پاریس در همه رسانه‌ها و توسط همه روسای جمهور و پادشاهان محکوم‌ شده است،گفت:عده‌ای حمله داعشی‌‌ها  در لبنان،‌ عراق و سوریه را  محکوم نمی‌کنند، مسلمان و مظلوم‌کشی عمل بسیار قبیحی است و باید در همه‌جا محکوم و مورد انتقاد قرار گیرد. خطیب جمعه موقت مهدی‌شهر با بیان اینکه فرانسه تا دیروز حادثه تروریستی در لبنان را محکوم نمی‌کرد اما امروز که این بلا به جانش افتاد آن را محکوم کرده است، عنوان کرد: تنها راه مبارزه با تروریست و ظالمان جهان این است که غرب و استکبار جهانی دست از حمایت‌های خود از تروریست و داعشی‌ها بردارند و مانند آن چه که جمهوری اسلامی در جهت مبارزه با تروریست انجام داده است ‌انجام دهند. سقائیان با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در رابطه با اینکه داعش روزی خطر جان حامیانش خواهد شد، افزود: خطر تروریست دامن حامیانشان در غرب را گرفت.

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

آدرس :مهدیشهر ، میدان شهدا ، نبش خیابان اندیشه ، دفتر امام جمعه                   تلفن : ۳۳۶۲۲۰۵۲                  نمابر : ۳۳۶۲۴۰۵۲

پست الکترونيکي : info@mahdishahr-adineh.ir                  سامانه پيام کوتاه : 30009900092052


© کلیه حقوق این سایت متعلق به دفتر امام جمعه مهدیشهر بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.