1111


تاریخ : 9 می 2016
کد خبر: 6779


امام جمعه درجزین: امداد رسانی در اسلام سفارش شده است

 

امام جمعه درجزین امداد رسانی را کاری اسلامی و انسانی دانست و تصریح کرد: در اسلام نه تنها به امداد و کمک به انسان ها بلکه کمک به حیوانات هم مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش نیزوا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان مهدیشهر، به مناسبت هفته هلال احمر، پرسنل و اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان مهدیشهر با امام جمعه درجزین دیدار کردند.

حجت الاسلام رحیمی زاده امام جمعه درجزین با تبریک هفته هلال احمر، امداد رسانی را مسئله ای اسلامی و انسانی مطرح کرد.

وی اظهار کرد: در اسلام نه تنها به امداد و کمک به انسان ها بلکه کمک به حیوانات هم مورد توجه قرار گرفته است  و این گستردگی تاکیدات نشان از گستردگی خدمات سازمانهای امدادی همانند هلال احمر دارد.

امام جمعه درجزین با تاکید بر خدمات شایسته هلال احمر و امر امداد رسانی، افزود: این اقدامات هرگاه با اعتقاد همراه شود بسیار ارزشمند می شود.

 رحیمی زاده تصریح کرد: باید اعضای هلال احمر این نکته را مورد توجه قرار دهند که خداوند شاهد و ناظر اقدامات بشر دوستانه آنها می باشد.

باغبان رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهدیشهر نیز با ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد، بر همکاری نهادها با هلال احمر در جهت رفع محرومیت خانواده های مستمند تاکید کرد.

در این جلسه مقرر شد با هماهنگی دفتر امام جمعه درجزین، کلاس های آموزشی و فرهنگی امدادی جمعیت هلال امر در درجزین برگزار شود.

همچنین مقرر شد دفتر امام جمعه درجزین و جمعیت هلال احمر شهرستان مهدیشهر در جهت رفع محرومیت افراد نیازمند و مستمند باهم همکاری کنند.

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

آدرس :مهدیشهر ، میدان شهدا ، نبش خیابان اندیشه ، دفتر امام جمعه                   تلفن : ۳۳۶۲۲۰۵۲                  نمابر : ۳۳۶۲۴۰۵۲

پست الکترونيکي : info@mahdishahr-adineh.ir                  سامانه پيام کوتاه : 30009900092052


© کلیه حقوق این سایت متعلق به دفتر امام جمعه مهدیشهر بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.