1111


تاریخ : 3 ژوئن 2016
کد خبر: 6885


امام جمعه مهدیشهر: انتخاب امام خامنه ای به رهبری انقلاب بسیار حکمت آمیز بود

 

امام جمعه مهدیشهر در خطبه نماز جمعه مهدیشهر با اشاره به اینکه مجلس خبرگان رهبری بعد از رحلت امام خمینی(ره) با هدایت غیبی حضرت حق توانستند امام خامنه ای را به رهبری این نظام انتخاب کنند، گفت: این انتخاب بسیار حکمت آمیز بود.

به گزارش خبرنگار نیزوا، حضرت حجت الاسلام محمد بارانی در خطبه های امروز نماز جمعه مهدیشهر ( ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ ) با تسلیت رحلت جانسوز امام خمینی(ره) اظهار کرد: با ید همواره مراقب باشیم خط امام خمینی(ره) تحریف نشود.

وی با تاکید بر اینکه خط امام راحل این بود که به تکلیف الهی عمل کرد، افزود: امام خمینی(ره) برخلاف دیپلماسی امروز دنیا عمل کردند و با شجاعت از مرتد بودن سلمان رشدی و اعدام وی، قیام ملت های مظلوم دنیا علیه ظالمان، محو شدن اسرائیل از صحنه روزگار و شیطان نامیدن آمریکا سخن گفتند.

امام جمعه مهدیشهر قرار دادن اسلام ناب محمدی در برابر اسلام آمریکایی، عدم ترس از دشمن و بی اعتمادی به آنها،حمایت جدی از محرومان و مظلومان عالم، استقلال کشور، عدم سلطه پذیری از دشمن، وحدت ملی و توجه به توطئه های دشمن  را خط و راه امام خمینی(ره) برشمرد.

بارانی به معجزه امام در حمایت از مظلومان عالم اشاره کرد و ادامه داد: معجزه امام این بود که امروز عربستان سعودی از اینکه می بیند ایران توانسته حزب الله لبنان، انصارالله در یمن و نیروهایی را در عراق شکل داده است، هراس دارد.

وی با بیان اینکه خط  حضرت آیت الله امام خامنه ای همان خط معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است، تصریح کرد: امام خامنه ای لحظه ای از مسیر خط امام خمینی(ره) منحرف نشدند و با قدرت راه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را طی می کنند.

خطیب جمعه مهدیشهر مرتفع کردن بحران ها در نظام را از برکات مقام معظم رهبری دانست و گفت: امام خامنه ای همانند امام خمینی(ره) با تقوا، شجاعت، بصیرت و صبر توانستند این انقلاب را با پیشرفت و تعالی به پیش ببرند.

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

آدرس :مهدیشهر ، میدان شهدا ، نبش خیابان اندیشه ، دفتر امام جمعه                   تلفن : ۳۳۶۲۲۰۵۲                  نمابر : ۳۳۶۲۴۰۵۲

پست الکترونيکي : info@mahdishahr-adineh.ir                  سامانه پيام کوتاه : 30009900092052


© کلیه حقوق این سایت متعلق به دفتر امام جمعه مهدیشهر بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.