1111


تاریخ : 19 ژوئن 2016
کد خبر: 6980


امام جمعه مهدیشهر: انجمن خیرین مسکن ساز مهدیشهر در کشور الگو شوند

 

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان با اشاره به استقلال انجمن خیرین مسکن ساز شهرستان مهدیشهر به عنوان اولین انجمن مستقل شهرستانی در کشور گفت: انجمن خیرین مسکن ساز شهرستان مهدیشهر باید در کشور الگو شوند.

به گزارش خبرنگار نیزوا، حجت الاسلام محمد بارانی در آیین آغاز به کار انجمن خیرین مسکن ساز شهرستان مهدی شهر به عنوان اولین انجمن مستقل شهرستانی در کشور که با حضور ارگی فرماندار مهدیشهر و اعضای هیئت امنای این انجمن برگزار شد، اظهار کرد: خیرین مسکن ساز مهدیشهر فعالیت چشمگیری داشتند و طرفیت مستقل شدن را پیدا کردند.

وی حضور خیرین رده بالا در ساخت مسکن را دلیل موفقیت خیرین مسکن ساز مهدیشهر عنوان کرد و افزود: خیرین مهدیشهری پروژه های بزرگی را در کل استان سمنان اجرا کردند و توفیقات خوبی نیز در این زمینه داشتند که اقدامات آنان واقعا جای تقدیر دارد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان و امام جمعه مهدیشهر از خیرین مسکن ساز شهرستان مهدیشهر خواست استقلال خود را در اقدام و عمل نشان دهند تا هیچ بی مسکنی در شهرستان  وجود نداشته باشد و در کل کشور الگو شوند.

بارانی حل مشکل مسکن دیگران را خواستار شد و ادامه داد: خیرین در هر سه شهر شهرستان فعالیت یکسانی داشته باشند و در راستای عدالت اجتماعی این اقدامات موثر را انجام دهند.

وی با بیان اینکه خیرین مسکن ساز باید احداث مسکن برای سه دسته از محرومین را مورد توجه قرار دهند، تصریح کرد: خیر بودن به زندگی برکت می هد و هیچ لحظه ای آسمانی تر از خدمت به مردم در قرب الهی نیست.

امام جمعه مهدیشهر با اشاره به دعای ماه رمضان که سرشار از پیام های گره گشایی است، گفت: به فکر دیگران بودن و کار خیر انجام دادن و مردم را خانه دار کردن مصداق گره گشایی در کار مردم است.

ساخت مسکن برای قشر کم بضاعت هم از جنبه اقتصادی و هم از منظر اجتماعی اهمیت دارد

فرماندار مهدیشهر هم در این برنامه شهرستان مهدیشهر را در بسیاری از عرصه ها به ویژه در زمینه فعالیت خیرین پیشگام معرفی کرد و افزود: مردم شهرستان مهدیشهر همیشه بانی خیر هستند و در مسجد سازی، بهداشت و درمان، مسکن و .. به خوبی ورود پیدا می کنند.

حسن ارگی تصریح کرد: خیرین شهرستان مهدیشهر نه تنها در داخل شهرستان و خارج شهرستان بلکه از خارج از کشور نیز در شهرستان خود با نیت های خیرخواهانه فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه باید بتوانیم کارهای ماندگاری را در شهرستان داشته باشیم، گفت:  باید این فرمایش بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را سرلوحه کار خود قرار دهیم که فرمودند کاری کنید که بماند کاری نکنید که بمانید.

فرماندار مهدیشهر اظهار کرد: ساخت مسکن فقط از جنبه اقتصادی اهمیت ندارد بلکه از منظرهای اجتماعی نیز بسیار موثر است چرا که می تواند چاره ساز بسیاری از مشکلات جامعه و حاشیه نشینی و .. باشد.

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

آدرس :مهدیشهر ، میدان شهدا ، نبش خیابان اندیشه ، دفتر امام جمعه                   تلفن : ۳۳۶۲۲۰۵۲                  نمابر : ۳۳۶۲۴۰۵۲

پست الکترونيکي : info@mahdishahr-adineh.ir                  سامانه پيام کوتاه : 30009900092052


© کلیه حقوق این سایت متعلق به دفتر امام جمعه مهدیشهر بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.