1111


تاریخ : 2 جولای 2016
کد خبر: 7117


قدس به بیداری اسلامی عالم تبدیل خواهد شد

 

امام جمعه مهدی‌شهر گفت: با قیام مسلمانان خداجو در روز جهانی قدس، این روز به‌ بیداری اسلامی عالم تبدیل خواهد شد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد بارانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مهدی‌شهر با اشاره به آخرین جمعه ماه میهمانی خداوند متعال، ماه مبارک رمضان اظهار داشت: روز قدس، روز آزادی‌خواهی‌ مسلمانان علیه ظلم‌های استکبار جهانی است.

امام جمعه مهدی‌شهر تصریح کرد: روز قدس، روزی است که مسلمانان عالم علیه ستم‌های رژیم صهیونیستی در کشورهای مختلف قیام خواهند کرد.

وی افزود: در روز قدس که در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان واقع‌ شده است، مسلمانان با زبان روزه از ظلم‌ها و ستم‌های دشمنان اسلام شکوه می‌کنند.

بارانی با بیان اینکه همه مسلمانان وظیفه‌ دارند تا در قبال این ظلم‌ها و جنایات دشمنان در فلسطین و دیگر نقاط عالم، در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس شرکت کنند، خاطرنشان کرد: با قیام مسلمانان خداجو در روز جهانی قدس، این روز به‌ بیداری اسلامی عالم تبدیل خواهد شد و وحدت و همدلی و همبستگی مسلمانان عالم را نمایان خواهد کرد.

امام جمعه مهدی‌شهر با اشاره به این مطلب که روز قدس تنها متعلق به قدس شریف نیست، افزود: این روز در ماه مبارک رمضان، روز آزادی‌خواهی مسلمانان برابر ظلم و جنایات مستکبران عالم خواهد بود.

وی تصریح کرد: روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به این معناست که مسلمانان جان و خون تازه‌ای به مظلومان عالم می‌دهند.

بارانی گفت: مردم شهرستان مهدی‌شهر نیز باید باشکوه‌تر از هر سال جهت نمایان کردن این وحدت و همدلی در میان مسلمانان در راهپیمایی بزرگ و تاریخی روز جهانی قدس شرکت داشته باشند.

 

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

آدرس :مهدیشهر ، میدان شهدا ، نبش خیابان اندیشه ، دفتر امام جمعه                   تلفن : ۳۳۶۲۲۰۵۲                  نمابر : ۳۳۶۲۴۰۵۲

پست الکترونيکي : info@mahdishahr-adineh.ir                  سامانه پيام کوتاه : 30009900092052


© کلیه حقوق این سایت متعلق به دفتر امام جمعه مهدیشهر بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.