1111


تاریخ : 7 آگوست 2016
کد خبر: 7239


خبرنگاران دستاوردهای نظام را اطلاع‌رسانی کنند

 

امام جمعه مهدی‌شهر با بیان اینکه خبرنگاران دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به مردم اطلاع‌رسانی کنند، گفت: اخبار این شهرستان در رسانه‌ها بیشتر منعکس شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد بارانی با اشاره به سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه همواره سعی در آگاهی‌بخشی و روشنگری جامعه دارند.

امام جمعه مهدی‌شهر تصریح کرد: خبرنگاران باید صداقت و حفظ و صیانت از مواضع انقلابی در قلم را فراموش نکنند.

وی افزود: خبرنگاران امروز نقش مهم و تأثیرگذاری را در روشنگری افکار عمومی مردم‌ دارند و باید مراقب گفتارهای خود باشند، امروز خبرنگاران وظیفه‌ دارند که دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به مردم اطلاع‌رسانی کنند و اطلاع‌رسانی این دستاوردها سبب تقویت امید و نشاط در میان مردم می‌شود.

بارانی گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه همواره از افراد مؤثر اطلاع‌رسانی در جامعه هستند و چشمان بینا مردم و مسؤولان به‌ حساب می‌آیند.

وی با انتقاد از عدم انعکاس برخی از اخبار مهدی‌شهر در رسانه‌ها اضافه کرد: گاهی اوقات خبرهایی که در مهدی‌شهر از درجه اهمیت بیشتری برخوردار است، از چشمان خبرنگاران جا می‌ماند لذا آنها باید نسبت به انعکاس همه اخبار شهرستان مهدی‌شهر عزم جدی داشته باشند.

امام جمعه مهدی‌شهر تصریح کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه به‌ عنوان پل ارتباطی در میان مردم و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند که با تعهد و مسؤولیت‌پذیری خود در راستای انعکاس دقیق و درست اطلاعات به مردم می‌کوشند و می‌توانند برای رشد و پیشرفت کشور بیش از گذشته کوشش کنند.

منبع : فارس

 

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

آدرس :مهدیشهر ، میدان شهدا ، نبش خیابان اندیشه ، دفتر امام جمعه                   تلفن : ۳۳۶۲۲۰۵۲                  نمابر : ۳۳۶۲۴۰۵۲

پست الکترونيکي : info@mahdishahr-adineh.ir                  سامانه پيام کوتاه : 30009900092052


© کلیه حقوق این سایت متعلق به دفتر امام جمعه مهدیشهر بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.