1111


تاریخ : 19 آگوست 2016
کد خبر: 7265


مدیران مسئولیت را طعمه ای برای ثروت اندوزی و اختلاس قرار ندهند/ گرانی مردم را رنج می هد

 

امام جمعه مهدیشهر پاکدستی و ساده زیستی را توصیه امام خامنه ای به مسئولین دانست و گفت: مسئولین پست و مقام را طعمه ای برای ثروت اندوزی و اختلاس قرار ندهند.

حجت الاسلام محمد بارانی در خطبه های امروز نماز جمعه مهدیشهر با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت با یادآوری مطالبات امام خامنه ای از مسئولین و دولتمردان، اظهار کرد: مردمی بودن و ارتباط نزدیک با مردم داشتن و برنامه ریزی برای رفع مشکلات مردم اولین توصیه رهبری به مسئولین است.

وی پاکدستی مدیران را توصیه دیگر امام خامنه ای به مسئولین دانست و تاکید کرد: مسئولین پست و مقام را طعمه ای برای ثروت اندوزی و اختلاس قرار ندهند و از شهید رجایی  که زندگی اش در زمان ریاست جمهوری و  قبل از آن هیچ تفاوتی نداشت و همواره ساده زیست و پاکدست بود، الگو بگیرند.

کاهش تورم، خروج از رکود و بهبود وضعیت اشتغال توصیه دیگر رهبری به مسئولین بود که امام جمعه مهدیشهر به آن اشاره کرد و افزود: آنچه که مردم را رنج می دهد گرانی است که مسئولین باید توجه ویژه به این امر داشته باشند.

بارانی غافل نشدن از دشمنی آمریکا و صهیونیست، انقلابی بودن، انقلابی فکر کردن و انقلابی ماندن، توجه به مسئله فرهنگ و خطر رهاسازی آن و تاکید بر اقتصاد مقاومتی را از دیگر توصیه های امام خامنه ای برشمرد.

وی با تقدیر از وزارت اطلاعات در اقدام به موقع در دستگیری تروریست ها در کرمانشاه، تصریح کرد: برهم زدن امنیت کشور از اهداف دشمن در کشورمان است که اگر اقدامات خوب وزارت اطلاعات نبود دشمن موفق می شد.

خطیب جمعه مهدیشهر همچنین با انتقاد از ولنگاری فرهنگی که در برخی جشنواره ها مشاهده می شود، بیان کرد: چرا در برخی جشنواره ها باید رقص و آواز باشد، نمی شود از در جایی از یک طرف یادواره شهدا گرفت و از طرف دیگر به بهانه جشنواره رقص و آواز برقرار کرد.

بارانی ادامه داد: فضای جشنواره باید به سمت و سویی هدایت شود که توانمندی های آن شهر به مردم و مسئولین نمایش داده شود.

وی با گرامیداشتن ۳۱ مرداد ماه روز جهانی مسجد که در سالروز به آتش کشیدن مسجدالقصی توسط رژیم صهیونیستی به این روز نامگذاری شده، گفت: مساجد باید به عنوان یک قرارگاه فرهنگی تبدیل شود و تمامی مسائل محله را رصد شود.

امام جمعه مهدیشهر به روز صنعت دفاعی کشور اشاره کرد و افزود: به برکت امام خامنه ای امروز صنعت دفاعی کشورمان حرف اول را در منطقه می زند و قدرت موشکی ما باعث نشاط در جهان اسلام شده است چرا که خواب راحت را از رژیم شوم صهیونیستی گرفته است.

بارانی با بیان اینکه برخی ها در کشور زمزمه های ناآگاهانه یا خیانتکارانه دارند که نیازی به صنعت موشکی نداریم، تصریح  کرد: اگر ما قدرت دفاعی  نداشته باشیم هر کشوری ایران را تهدید یا حمله نظامی خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: همانگونه که امام خامنه ای خواستار هستند نباید به هیچ وجه اجازه داده شود که بیگانگان به حریم نظامی و دفاعی کشورمان نفوذ کنند و این را بندانند که مسئله موشکی ما غیر قابل مذاکره است.

منبع : نیزوا

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

آدرس :مهدیشهر ، میدان شهدا ، نبش خیابان اندیشه ، دفتر امام جمعه                   تلفن : ۳۳۶۲۲۰۵۲                  نمابر : ۳۳۶۲۴۰۵۲

پست الکترونيکي : info@mahdishahr-adineh.ir                  سامانه پيام کوتاه : 30009900092052


© کلیه حقوق این سایت متعلق به دفتر امام جمعه مهدیشهر بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.