1111


تاریخ : 27 نوامبر 2016
کد خبر: 7415


امام جمعه مهدیشهر: مهمترین شاخصه بسیج خدمت گزاری به مردم است

 

امام جمعه مهدیشهر در خطبه ۵ آذر سال جاری با اشاره به کارآمدی بسیج در هر زمانی، گفت: مهمترین شاخصه بسیج خدمت گزاری به مردم است.

به گزارش خبرنگار نیزوا، حجت الاسلام محمد بارانی در خطبه های  نماز جمعه مهدیشهر ( ۵ آذر ۹۵ ) با تبریک روز بسیج مستضعفین، اظهار کرد: مهمترین شاخصه بسیج خدمت گزاری به مردم است.

وی افزود: چندین سال پیش که امام راحل بسیج را تشکیل داد هیچ کس نمی دانست که بسیج چه سازمانی است ولی دیدند در جنگ اقدامات فراوانی انجام داد، بعد از جنگ نیز می گفتند که دیگر بسیج کارآمد نیست در صورتی که بسیج نشان داد در هر زمانی کارآمد است.

خطیب جمعه مهدیشهر نمونه بارز بسیجی  که فرهنگ بسیجی و انقلابی دارد را مرضیه دباغ معرفی کرد که هم در بیت امام خمینی (ره) کار می کرد و هم نماینده مجلس بود ولی برای این که امورات خود را بچر خاند شب ها با تاکسی کار می کرد.

بارانی به بیانات امام خامنه ای در دیدار اخیرشان با بسیجیان اشاره کرد و ادامه داد: بسیج باید تقوای خود را افزایش دهد و بداند هرچه بسیجی ها با خدا ارتباط داشته باشند هیچ قدرتی نمی تواند آن ها را از بین ببرد.

وی ضمن تقدیر از شرکت کنندگان در راهپیمایی با شکوه و عظیم اربعین، گفت: بزرگ ترین سفره پذیرایی در عراق بر قرار شد و در واقع عراقی ها سنگ تمام گذاشتند. بعضی از عراقی ها یک سال کار کرده اند تا برای مهمانان امام حسین(ع) امکانات رفاهی و غذا را تهیه کنند که چنین چیزی در تاریخ دیده نشده است.

امام جمعه مهدیشهر همچنین از خادمینی که در برپایی موکب پذیرایی امام زمان(عج) شهرستان مهدیشهر در کربلای معلی تلاش و کمک کردند تشکر و قدردانی کرد.

بارانی در ادامه با تسلیت رحلت جانسوز پیامبر (ص) وامام مجتبی(ع) وامام رضا (ع)، اظهار کرد: امام رضا (ع) وقتی وارد شهر نیشابور شدند جمعیت زیادی اطراف حضرت جمع شدند از امام در خواست کردند که حدیثی بگویند که امام رضا(ع) حدیث سلسله الذهب را بیان کردند.

وی همچنین وفات آیت الله موسوی اردبیلی یار امام و رهبری را به تمامی مراجع وروحانیون و مردم تسلیت گفت.

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

آدرس :مهدیشهر ، میدان شهدا ، نبش خیابان اندیشه ، دفتر امام جمعه                   تلفن : ۳۳۶۲۲۰۵۲                  نمابر : ۳۳۶۲۴۰۵۲

پست الکترونيکي : info@mahdishahr-adineh.ir                  سامانه پيام کوتاه : 30009900092052


© کلیه حقوق این سایت متعلق به دفتر امام جمعه مهدیشهر بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.