1111


تاریخ : 30 دسامبر 2016
کد خبر: 7474


امام جمعه مهدی‌شهر:برخی از فتنه گران هنوز توبه نکرده‌اند/همه جناح‌ها حول محور ولایت وحدت داشته باشند

 

امام جمعه مهدی‌شهر با بیان اینکه برخی از فتنه گران هنوز توبه نکرده‌اند گفت: همه جناح‌ها و احزاب حول محور ولایت وحدت داشته باشند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد بارانی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مهدی‌شهر که با حضور پرشور مردم و مسؤولان در میعادگاه نمازجمعه این شهر برگزار شد با بیان اینکه هرکس به دشمن اعتماد کند به بیراهه خواهد رفت اظهار داشت: اعتماد کردن به دشمن سبب تضعیف ایمان توسط دشمنان خواهند شد.

امام جمعه مهدی‌شهر با اشاره به حماسه ۹ دی تصریح کرد: یکی از اهداف دشمن در فتنه ۸۸ بی‌خبر ماندن مردم از اوضاع کشور بود؛ دشمن در خصوص جوانان می‌خواهد آنان را سرگرم به فیلم‌های هالیوودی و جنسی کند تا جوانان نیز از اوضاع و شرایط داخلی کشور بی‌اطلاع باشند.

وی افزود: نزاع‌های قبیله‌ای در میان ترک و فارس، نزاع‌های دینی نظیر داعش و در مقابل هم قرار دادن ادیان از جمله برنامه‌های دشمن است.

بارانی گفت: دست دشمنان در فتنه ۸۸ نمایان بود و در طول تاریخ دیدیم که هر جا فتنه‌ای در کشور رخ داد، پای استکبار در میان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: پس از فتنه ۸۸ برخی از فتنه گران از اشتباه خود مطلع شدند و از این تصمیم بازگشته و از سران فتنه دوری کرده و توبه کردند، اما برخی از فتنه گران هنوز متوجه اشتباه خود نشده‌اند و از اشتباه خود برنگشته‌اند.

امام جمعه مهدی‌شهر با بیان اینکه حماسه ۹ دی سه درس مهم برای همگان داشت افزود: اولین درس حماسه ۹ دی این بود که انقلاب اسلامی جنسش از نور است؛ دشمن در طول تاریخ برای خاموشی نور انقلاب هر دسیسه‌ای انجام داده است.

وی گفت: دومین درس حماسه ۹ دی این بود که به حرف دشمنان نباید اعتماد کرد و دشمنان در سخنان، وعده‌ها و گزارشات خود توطئه و دسیسه‌ای داشته و دشمنان و رسانه‌های بیگانه برای انتخابات ۹۶ برنامه‌ریزی کرده‌اند.

بارانی خاطرنشان کرد: سومین درس حماسه ۹ دی این بود که انقلاب اسلامی همچون یک خیمه است و ستون این خیمه ولایت است؛ اگر می‌خواهیم برای جامعه مشکلی ایجاد نشود و در خطرات و بحران‌ها به‌خوبی عبور کنیم همه باید حول این محور گردهم بیاییم.

وی افزود: همه جناح‌ها و احزاب، باید حول محور ولایت وحدت داشته باشند و فضای جامعه را دوقطبی نکنند.

منبع:فارس

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

آدرس :مهدیشهر ، میدان شهدا ، نبش خیابان اندیشه ، دفتر امام جمعه                   تلفن : ۳۳۶۲۲۰۵۲                  نمابر : ۳۳۶۲۴۰۵۲

پست الکترونيکي : info@mahdishahr-adineh.ir                  سامانه پيام کوتاه : 30009900092052


© کلیه حقوق این سایت متعلق به دفتر امام جمعه مهدیشهر بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.