1111


تاریخ : 13 ژانویه 2017
کد خبر: 7513


امام جمعه موقت مهدیشهر: هاشمی رفسنجانی شخصیت ممتازی در انقلاب بود

 

امام جمعه موقت مهدیشهر، با تسلیت رحلت حجت الاسلام والمسلمین هاشمی رفسنجانی گفت: وی شخصیت ممتازی در انقلاب بود و همواره در کنار انقلاب و رهبری تا آخر ایستاد.

حجت الاسلام علی سقائیان در خطبه های امروز نماز جمعه مهدیشهر اظهار کرد: حجت الاسلام والمسلمین رفسنجانی مجاهدی بود که چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب در کنار نظام و رهبری ماندند که نشان از ولایت مداری وی بود.

وی با اشاره به شخصیت ممتاز رفسنجانی در انقلاب افزود: به دلیل این شخصیت ممتاز دشمن همیشه به وی هجمه می بردند و سعی می کردند همیشه در مقابل رهبر قرارش دهند اما با تدبیر امام خامنه ای و حجت الاسلام رفسنجانی توطئه خناسان خنثی شد.

امام جمعه موقت مهدیشهرادامه داد: رفسنجانی اگر هم اختلاف سلیقه ای با رهبر معظم انقلاب اسلامی داشت هیچگاه در مقابل رهبری نایستاد.

سقائیان با بیان اینکه بیشترین دغدغه رفسنجانی سازندگی و پیشرفت اقتصادی کشور بود و تا جایی که توانستند در این عرصه تلاش کردند، اضافه کرد: وی مبارز، دین شناس، سیاست مدار، اقتصاد دادن، امنیتی بود و عظمتش در مقابل سران کشورهای خارجی بر کسی پوشیده نیست.

وی همچنین با گرامیداشتن سالگرد شهادت نواب صفوی و دیگر یاران فدائیان اسلام در سال ۱۳۳۴ تصریح کرد: همه ما افتخاراتمان به برکت خون شهداست اما کمتر در زندگی و جامعه از آنها یاد می کنیم.

امام جمعه موقت مهدیشهر بیان کرد: اگر امروزشجاعت ، پیشرفت نظام، حضور دائمی در صحنه، استکبار ستیزی، ولایت مداری، سازندگی کشور و موجودیت جهانی که ایران پیدا کرده را می بینیم همه ثمره ایثار و شهادت شهدای ما است.

سقائیان خاطر نشان کرد: شهدا با انتخاب شهادت ماندگار شدند و ما هم با ماندگاری شهدا ماندگار شدیم.

وی با تقدیر از فعالیت های محمد قدوسی رئیس ستاد نماز جمعه مهدیشهر که از ابتدای انقلاب تاکنون این سمت را بر عهده داشتند و انتصاب ناصر علی پارسا به عنوان رئیس جدید ستاد نماز جمعه مهدیشهر، گفت: مردم و مسئولین با ستاد نماز جمعه مهدیشهر همکاری بیشتری داشته باشند و کمک مالی کنند.

منبع:پایگاه خبری تحلیلی نیزوا

 

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

آدرس :مهدیشهر ، میدان شهدا ، نبش خیابان اندیشه ، دفتر امام جمعه                   تلفن : ۳۳۶۲۲۰۵۲                  نمابر : ۳۳۶۲۴۰۵۲

پست الکترونيکي : info@mahdishahr-adineh.ir                  سامانه پيام کوتاه : 30009900092052


© کلیه حقوق این سایت متعلق به دفتر امام جمعه مهدیشهر بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.