1111


تاریخ : 1 مارس 2017
کد خبر: 7663


طی پیامی انجام شد/ دعوت مسؤولان مهدی‌شهر از مردم برای حضور پرشور در تشییع پیکر شهدای گمنام

 

طی پیام مشترک، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد بارانی امام جمعه مهدی‌شهر و حسن ارگی فرماندار شهرستان مهدی‌شهر و احمد همتی نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی از مردم برای حضور در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس دعوت کردند.

در بخشی از پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد بارانی، حسن ارگی و احمد همتی آمده است: شهیدان عزیز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تاریخ انقلاب اسلامی بر تارک آسمان افتخارات کشورمان درخشیده‌اند و تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام اقدامی شایسته و ماندگار است که برگ زرین دیگری درتاریخ افتخارات شهرستان مهدی‌شهر خواهد بود.

در ادامه این پیام می‌خوانیم: مکتب سرخ شهادت در راه دفاع از انقلاب اسلامی که برگرفته از آموزه‌های عاشورایی است بی‌شک تا همیشه در جان زمان جریان خواهد داشت تا ملت‌های مسلمان در پرتو این فرهنگ والا، هرگز تحت سیطره ظلم ظالمان و مستکبران زمان قرار نگیرند و همواره نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کنند.

امام جمعه، فرماندار مهدی‌شهر و نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کردند: شهیدان به‌عنوان قهرمانان اصلی این مرزوبوم، همان نام‌آورانی هستند که گاه در اوج بی‌نامی در آسمان‌ها مشهورتر از زمین‌اند و در این مجال ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گرانقدر هشت سال دفاع مقدس بار دیگر به یاد می‌آوریم که پدران، مادران، همسران و فرزندان شهدا حق سنگینی بر گردن تک‌تک ما دارند و باید بدانیم که ادای این حق امری ضروری و غیرقابل‌اغماض است.

در این پیام آمده است: اینک که عطر حضور دو پیکر پاک و مطهر شهیدان گمنام زمینی و خوش‌نام و نشان آسمانی در فضای این شهرستان استشمام خواهد شد، باید بار دیگر با حضور باشکوه مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور شهرستان مهدی‌شهر در مراسم استقبال از پیکرهای مطهر شهدا، تداوم عشق و ارادت به شهیدان انقلاب اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت را به جهانیان نشان دهیم.

در این پیام تأکید شده است: اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بزرگ‌مردی‌های دلاورمردان غیور دفاع مقدس، از عموم مردم همیشه در صحنه شهرستان مهدی‌شهر دعوت می‌کنیم تا با حضور خود در مراسم استقبال و تشییع دو پیکر مطهر شهدای گمنام دفاع مقدس، بار دیگر در کنار خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس ایستاده و ضمن تأکید بر حفظ ارزش‌های آزادگی و مقاومت در مقابل هرگونه زیاده‌خواهی دشمنان این مرزوبوم  قدرشناسی خود از ایثار شهدا و جانبازان بزرگوار را جلوه‌گر سازند.

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

آدرس :مهدیشهر ، میدان شهدا ، نبش خیابان اندیشه ، دفتر امام جمعه                   تلفن : ۳۳۶۲۲۰۵۲                  نمابر : ۳۳۶۲۴۰۵۲

پست الکترونيکي : info@mahdishahr-adineh.ir                  سامانه پيام کوتاه : 30009900092052


© کلیه حقوق این سایت متعلق به دفتر امام جمعه مهدیشهر بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.