1111


تاریخ : 24 ژوئن 2017
کد خبر: 7994


امام جمعه مهدیشهر: کوچکترین تعرض دشمنان به ایران با پاسخ موشکی همراه خواهد بود

 

امام جمعه مهدیشهر گفت: شلیک موشک سپاه به مواضع تروریست ها در “دیرالزور” این پیام را به دشمنان داد که اگر کوچکترین تعرضی به ایران کنند با پاسخ موشک های دور برد ما مواجه می شوند و سرزمین آنها را با خاک یکسان می کنیم.

به گزارش خبرنگار نیزوا، حجت الاسلام والمسلمین محمد بارانی در خطبه های آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، شلیک موشک های سپاه به مواضع تروریست ها در “دیرالزور”را افتخار و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: این عملیات به موقع، به هنگام، دقیق و معجزه آسا بود.

وی تصریح کرد: این اقدام سپاه در پرتاپ موشک ما را یاد آیه «و ما رمیت إذ رمیت و لکنّ الله رمی…»انداخت که پشت اقتدار این موشک ها عنایات الهی بود.

امام جمعه مهدیشهر، با بیان اینکه این اقدام موشکی ایران چند پیام بین المللی را به دنیا مخابره کرد، افزود: اولین پیام جمهوری اسلامی ایران به دنیا مخابره شد که ایران برای دفع تهدیدات در مسئله امنیتی با هیچ کس شوخی نخواهد داشت و اگر تروریست ها آمدند ترقه بازی راه بیندازند ما مقر فرماندهی آنان را زدیم.

بارانی اضافه کرد: سپاه با شلیک این موشک در فاصله 650 کیلومتری این پیام روشن و صریح را به صهیونیست ها داد که موشک های دوربرد ما با برد 3 هزار کیلومترمی تواند حیفا بزرگترین شهر آنجا با فاصله 110 کیلومتری را مورد هدف قرار دهد و در آن واحد آنجا را با خاک یکسان کند.

وی ادامه داد: عربستان هم حواسش جمع باشد که اگر بخواهد کوچکترین تعرضی به نظام جمهوری اسلامی ایران کند ریاض را سرشان خراب خواهیم کرد.

امام جمعه مهدیشهر به پیام داخلی شلیک این موشک نیز اشاره کرد و گفت: برخی ها در داخل کشور زمزمه های جاهلانه داشتند که موشک و سلاح نظامی می خواهیم چه کنیم؟ اگر موشک داشته باشیم نمی توانیم پیشرفت کنیم، اما این اقدام موشکی ما نشان داد قدرت موشکی ما قابل مذاکره نیست.

بارانی با بیان اینکه اگر امروز مقتدر ایستاده ایم و دشمن عقب نشینی می کند به خاطر قدرت موشکی ما است، تاکید کرد: از مسئولین می خواهیم اقتدار موشکی سپاه را تقویت کنند چرا که پشتوانه ما اقتدار موشکی ما است.

وی همچنین امنیت کشور را در گرو رصد دائمی سربازان گمنام اطلاعات و امنیتی دانست و از سربازان گمنام وزارت اطلاعات و حفاظت اطلاعات سپاه که در مبارزه با گروهک های تروریستی تلاش جدی داشتند تقدیر و تشکر کرد.

امام جمعه مهدیشهر در بخش دیگری از خطبه ها، اظهار کرد: آمریکا پس از برجام نقشه نفوذ در داخل کشور را در برنامه دارد که اخیرا نیز وزیر خارجا آمریکا علنا از این استراتژی خود پرده برداشت و اعلام کرد که می خواهند براندازی نرم را با کمک برخی ها در داخل ایران انجام دهند.

بارانی خاطر نشان کرد: آنها می خواهند از چهره های لیبرال و سکولار در داخل کشور سرباز گیری کنند و شبیه فتنه 88 بر اندازی را در دستور کار دارند.

وی، اهانت به حقانیت نظام و مقدسات اسلام، ترویج حاکمیت دوقطبی سازی، فعال کردن شکاف درون قومی، هدف قرار دادن اصل ولایت فقیه، حمله به سپاه به عنوان ستون اصلی حافظ انقلاب  و تحریم های جدید را از برنامه های دشمن در این استراتژی براندازی برشمرد.

خطیب جمعه مهدیشهر همچنین یاد و خاطره شهدای 7 تیر، شهید بهستی و 72 تن از یاران باوفایش و روز قوه قضائیه را گرامی داشت.

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

آدرس :مهدیشهر ، میدان شهدا ، نبش خیابان اندیشه ، دفتر امام جمعه                   تلفن : ۳۳۶۲۲۰۵۲                  نمابر : ۳۳۶۲۴۰۵۲

پست الکترونيکي : info@mahdishahr-adineh.ir                  سامانه پيام کوتاه : 30009900092052


© کلیه حقوق این سایت متعلق به دفتر امام جمعه مهدیشهر بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.