1111


تاریخ : 31 ژانویه 2018
کد خبر: 8371


369ویژه برنامه دهه فجر در مهدیشهر اجرا می شود/ افتتاح و کلنگ زنی 50 پروژه عمرانی در شهرستان مهدیشهر

 

رئیس ستاد دهه فجر شهرستان مهدیشهر از اجرای 369 برنامه اجتماعی، فرهنگی و ورزشی ویژه دهه فجر در شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار نیزوا، نشست خبری، رسانه ای رئیس و جانشین ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان مهدیشهر با حضور اصحاب رسانه در محل فرمانداری برگزار شد.

حجت الاسلام محمد بارانی امام جمعه و رئیس ستاد دهه فجر شهرستان مهدیشهر در این نشست با تشریح برنامه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی ایام دهه فجر در شهرستان، اظهار کرد: 369 برنامه در ایام الله دهه فجر 96 در شهرستان مهدیشهر اجرا می شود.

وی با بیان این 369 برنامه را 20 کمیته ستاد دهه فجر شهرستان اجرا می کنند، افزود: هر کدام از این کمیته های اجرای چندین برنامه مختلف را برعهده دارند.

اجرای 120 عنوان برنامه توسط کمیته بسیج و نیروهای مسلح

رئیس ستاد دهه فجر شهرستان مهدیشهر به اعلام تعداد برنامه های کمیته ها پرداخت وتصریح کرد: کمیته فرهنگیان و دانش آموزی 22 برنامه، کمیته بسیج و نیروهای مسلح 120 برنامه، کمیته مساجد 22 برنامه که مهمترین آن 10 شب 10 مسجد با حضور سخنرانان کشوری می باشد و کمیته فرهنگی نیز 40 برنامه اجرا می کنند.

بارانی ادامه داد: کمیته فضا سازی و تزئینات شهری 5 برنامه، کمیته قرآنی19 برنامه، کمیته اصناف 5 برنامه، کمیته ورزش و جوانان 25 برنامه، کمیته کودک و نوجوان 17 برنامه، کمیته کارگری 8 برنامه، کمیته عشایری و روستایی 10 برنامه، کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی 3 برنامه و کمیته همیاری و تشکل های مردمی نیز 15 عنوان برنامه در ایام دهه فجر دارند.

وی با بیان اینکه کمیته ایثارگران 8 برنامه دارد که در راس آن گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و یادواره های شهدا می باشد، افزود: برنامه های دهه فجر کمیته بانوان 18 برنامه، کمیته دانشجویی 20 برنامه و کمیته مراسم 8 برنامه می باشد.

افتتاح و کلنگ زنی 50 پروژه عمرانی 

حسن ارگی فرماندار و جانشین ستاد دهه فجر شهرستان مهدیشهر نیز در این نشست خبری گفت: با هماهنگی دستگاه های اجرایی 50 پروژه عمرانی را با اعتباری بالغ بر 101 میلیارد ریال برای افتتاح یا کلنگ زنی در دهه فجر در سطح شهرستان آماده کردیم.

وی با بیان اینکه از بین این تعداد پروژه ها، 43 پروژه قابل افتتاح با اعتباری بیش از 50 میلیارد ریال می باشد، اضافه کرد: تعداد پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر سال گذشته40 پروژه بوده است.

فرماندار مهدیشهر بیشترین پروژه های قابل افتتاح در شهرستان را به ترتیب برای اداره برق، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و عشایری عنوان کرد.

پایگاه امداد و نجات شهمیرزاد کلنگ زنی می شود 

ارگی، پروژه مدرسه 12 کلاسه در مهدیشهر با اعتباری بالغ بر 26 میلیارد ریال، پایگاه امداد و نجات در شهمیرزاد با اعتبار 450 میلیون تومان و ساماندهی نقطه اتصال فولادمحله- دامغان- مازندران با اعتبار 17 میلیارد ریال را عمده پروژه هایی دانست که در دهه فجر کلنگ زنی می شوند.

وی اظهار کرد: تجمیع پروژه های دهه فجر با حضور استاندار سمنان در یکی از روزهای ایام الله دهه فجر در شهرستان مهدیشهر کلنگ زنی و افتتاح می شود.

جانشین ستاد دهه فجر شهرستان مهدیشهر، تصریح کرد: در سفر شهرستانی، استاندار اگر فرصت کنند، برنامه ریزی می کنیم که دیدار مردمی نیز داشته باشند تا مردم مستقیم مشکلات خود را با استاندار مطرح نمایند.

پروژه انتقال تقویتی گاز سمنان به مهدیشهر و شهمیرزاد دهه فجر به بهره برداری نمی رسد 

ارگی بیان کرد: پروژه انتقال تقویتی گاز سمنان به مهدیشهر و شهمیرزاد با اعتبار 70 میلیارد ریال که قرار بود در دهه فجر96 به بهره برداری برسد، آماده نشده و در دست تکمیل است که به زودی به بهره برداری می رسد.

عالی ترین مقام اجرایی دولت در شهرستان مهدیشهربه دیگر پروژه هایی که در آینده به بهره برداری می رسد، اشاره کرد و گفت: تعریض جاده مهدیشهر – شهمیرزاد با اعتبار 40 میلیارد ریال از جمله این پروژه هاست.

وی خاطر نشان کرد: گازرسانی به دربند نیز پروژه ای است که در برنامه داریم و همچنین امیدواریم پروژه گازرسانی به فولادمحله نیز تا قبل از پایان سال افتتاح شود.

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

آدرس :مهدیشهر ، میدان شهدا ، نبش خیابان اندیشه ، دفتر امام جمعه                   تلفن : ۳۳۶۲۲۰۵۲                  نمابر : ۳۳۶۲۴۰۵۲

پست الکترونيکي : info@mahdishahr-adineh.ir                  سامانه پيام کوتاه : 30009900092052


© کلیه حقوق این سایت متعلق به دفتر امام جمعه مهدیشهر بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.