1111


تاریخ : 3 آوریل 2018
کد خبر: 8441


امام جمعه مهدی‌شهر: هیچ روزی نحس نیست/ اعمال ام‌داوود امروز فراموش نشود

 

امام جمعه مهدی‌شهر با بیان اینکه هیچ روزی نحس نیست، گفت: اعمال ام‌داوود امروز فراموش نشود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد بارانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مهدی‌شهر هم‌زمان با ۱۳ فروردین، روز طبیعت با بیان اینکه هیچ روزی نحس نیست، اظهار کرد: همه ایام خوب است و نحسی را خود انسان‌ها با افکار منفی خودشان ایجاد می‌کنند؛ نباید هیچ فکر منفی نسبت به روزی داشته باشیم.

امام جمعه مهدی‌شهر با اشاره به اینکه هر روزی که انسان با خدا ارتباط داشته باشد، آن روز برای انسان پربرکت خواهد بود، تصریح کرد: هر روزی هم که ارتباطش کم‌رنگ شود، برکت زندگی انسان کم می‌شود و باید ارتباط عمیقی با خدا داشته باشیم.

بارانی مصادف شدن ۱۳ فروردین را با ۱۵ رجب و سالروز وفات حضرت زینب کبری (س)، روزی مهم برای استجابت دعا برشمرد و اضافه کرد: اعمال ام‌داوود را در این روز باید انجام داد.

وی با تأکید بر اینکه همه ایام روز طبیعت است، تصریح کرد: انسان باید به طبیعت نگاه عمیق داشته باشد که خداوند چطور طبیعت را در بهار زنده می‌کند و ما هم باید در دنیا، خودمان را به حیات معنوی برسانیم و زندگی در پرتو یاد خدا داشته باشیم.

امام جمعه مهدی‌شهر با اشاره به اینکه خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید انسان دو نوع زندگی دارد و از طبیعت باید این درس‌ها را بگیرد، گفت: طبیعت بخشنده است و ما هم می‌توانیم بخشنده باشیم.

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

آدرس :مهدیشهر ، میدان شهدا ، نبش خیابان اندیشه ، دفتر امام جمعه                   تلفن : ۳۳۶۲۲۰۵۲                  نمابر : ۳۳۶۲۴۰۵۲

پست الکترونيکي : info@mahdishahr-adineh.ir                  سامانه پيام کوتاه : 30009900092052


© کلیه حقوق این سایت متعلق به دفتر امام جمعه مهدیشهر بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.