1111


تاریخ : 23 آوریل 2018
کد خبر: 8525


دیدار رئیس و اعضای دارالقرآن با امام جمعه مهدیشهر

 

اسماعیل عبدالحسینی رئیس دارالقرآن  مهدیشهر باتفاق اعضای دارالقرآن  با حضرت حجت الاسلام و المسلمین بارانی امام جمعه محترم دیدار و گفتگو کردند .

در این دیدار بارانی امام جمعه مهدیشهر اظهار کرد : اعضای دارالقرآن مهدیشهر فعالیت‌های قرآنی گسترده ی زیادی دارند و افراد زیادی به این فعالیت‌ها جذب می‌شوند، هم فعالیت قرآنی و هم فعالیت در دارالقرآن و مساجد دارای اهمیت زیادی است و خدمت به قرآن دراین مکان ها  یک توفیق الهی است و فعالان قرآنی باید خداوند را به خاطر این نعمت شکر کنند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین بارانی افزود :  فعالیت قرآنی امروز یک ضرورت برای جهان اسلام است، تلاش برای جذب مردم به سمت قرآن و پرداختن به علوم و تفسیر اهمیت زیادی دارد، امروز عطش جوانان برای فراگیری علوم قرآنی بسیار بالا است و باید این مساله را قدر بدانیم.نسل جوان علاقه زیادی به فراگیری علوم قرآنی دارند، باید مطالب قرآنی به جوانان در دارالقرآن  تعلیم داده شود، مردم علاقه زیادی به قرآن و مساجد دارند.

در ادامه  این دیداراسماعیل عبدالحسینی رئیس دارالقرآن مهدیشهر به شرح فعالیت های دارالقرآن از بدو تاسیس تا کنون پرداخت و در پایان از برگزیدگان مسابقات قرآنی تجلیل بعمل آمد .

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

آدرس :مهدیشهر ، میدان شهدا ، نبش خیابان اندیشه ، دفتر امام جمعه                   تلفن : ۳۳۶۲۲۰۵۲                  نمابر : ۳۳۶۲۴۰۵۲

پست الکترونيکي : info@mahdishahr-adineh.ir                  سامانه پيام کوتاه : 30009900092052


© کلیه حقوق این سایت متعلق به دفتر امام جمعه مهدیشهر بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.