1111


تاریخ : 18 آگوست 2018
کد خبر: 8696


امام جمعه مهدیشهر : یکی از خواسته مردم از وزیر مسکن احداث راه آهوان مهدیشهر گنداب و تکمیل بیمارستان 85 تختخوابی مهدیشهر است

 

حضرت حجت الاسلام والمسلمین محمد بارانی امام جمعه مهدیشهر در خطبه های  مورخ 26 مرداد 97 نماز جمعه به بیانات مهم امام خامنه ای در دیدار با اقشار مختلف مردم در هفته اخیر در خصوص اینکه فرمودند جنگ نخواهد شد، اشاره کرد و گفت: ما هیچ گاه آغازگر جنگ نبوده و نیستیم ولی اینکه چرا امریکا و دیگر کشورها جرات حمله و تعرض به کشور ما را ندارند به دلیل 5 عنصر قدرتی است که ایران داراست.

وی انسجام ملی و حضور مردم در صحنه را اولین عنصر قدرت ایران دانست و تصریح کرد: مردم از گرانی ها و مشکلات گلایه دارند ولی پای این نظام و انقلاب و رهبرشان ایستاده اند و مشکلات را سوای اصل انقلاب می دانند.

امام جمعه مهدیشهر قدرت موشکی، قدرت منطقه ای که حرف اول را در تصمیم گیری های خاورمیانه می زند و قدرت منابع عظیم انرژی را از دیگر عناصر قدرت جمهوری اسلامی ایران دانست که بازدارنده جنگ است.

بارانی همچنین با تاکید بر مذاکره نکردن با آمریکا، اظهار کرد: اینکه چرا امام خامنه ای مذاکره با آمریکا را منع کردند باید برای همه تبیین شود و بفهمیم که مذاکره از نظر آمریکایی ها، به مفهوم مذاکره نیست بلکه نوعی محاکمه ایران است و نوعی حقه بازی سیاسی آنهاست.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها به بهانه مذاکره می خو اهند تمام ارزش های ما را از ما بگیرند، افزود: ما در برجام خاطره تلخی از مذاکره داریم که 12 سال پشت میز مذاکره نشستیم و در آخر نتیجه این شد که آمریکا خیانت کرد.

خطیب جمعه مهدیشهر تصریح کرد: در برجام امام خامنه ای شروط 9 گانه ای را برای مذاکره اعمال کردند که تیم مذاکره کننده 2 مورد از این شروط را رعایت نکرد و گمان می کرد که با روشی که در پیش گرفته دارد راه را درست می رود و شروط رهبری نقص نمی شود.

بارانی برخورد با مفسدان اقتصادی را از دیگر نکات مهم در بیانات امام خامنه ای برشمرد و ادامه داد: در هفته گذشته 1000 میلیارد تومان جنس احتکار شده در انبارها کشف شد یعنی مفسدان اقتصادی همسو با غرب در این اوضاع اقتصادی کشورمان به میزان مخارج یک سال کشور را احتکار کرده بودند که باید با انها به شدت برخورد شود.

وی اضافه کرد: قوه قضائیه با اجازه ای که از رهبری گرفتند به سرعت پرونده های مفسدان و اخلال گران اقتصادی را بررسی کنند و امیدواریم هر چه زودتر شاهد محاکمه آنان باشیم.

امام جمعه مهدیشهر در بخش دیگری از خطبه های خود به سفر آخوندی وزیر راه به استان سمنان و شهرستان مهدیشهر اشاره کرد و گفت: امیدوارم دستاورد این سفر این باشد که احداث جاده گنداب-مهدیشهر-فیروزکوه که از ضروریات این شهرستان و مطالبات مردمی است هر چه سریعتر تکمیل شود.

بارانی تسریع در روند تکمیل و تجهیز بیمارستان 85 تختخوابی مهدیشهر را نیز خواستار شد و افزود: پرونده احداث بیمارستان مهدیشهر از احداث بیمارستانهای سمنان و دامغان جلوتر بوده است ولی آن بیمارستانها بهره برداری و دارند فعالیت می کنند و بیمارستان مهدیشهر هنوز تکمیل نشده است.

وی در ادامه از نیروی انتظامی شهرستان مهدیشهر بابت دستگیری اخلال گران امنیت در شهرستان، قدردانی کرد.

دفتر امام جمعه مهدیشهر

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

آدرس :مهدیشهر ، میدان شهدا ، نبش خیابان اندیشه ، دفتر امام جمعه                   تلفن : ۳۳۶۲۲۰۵۲                  نمابر : ۳۳۶۲۴۰۵۲

پست الکترونيکي : info@mahdishahr-adineh.ir                  سامانه پيام کوتاه : 30009900092052


© کلیه حقوق این سایت متعلق به دفتر امام جمعه مهدیشهر بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.