1111


تاریخ : 9 سپتامبر 2018
کد خبر: 8727


یادواره سرداران و 230 شهید شهرستان مهدی‌شهر برگزار می‌شود

 

رئیس ستاد یادواره شهدای شهرستان مهدی‌شهر گفت: یادواره ۲۳۰ شهید شهرستان مهدی‌شهر به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی سال ۱۳۹۷ این شهرستان برگزار می‌شود.

حضرت حجت‌الاسلام محمد بارانی  در جلسه ستاد گرامیداشت شهدای شهرستان مهدی‌شهر اظهار داشت: یادواره سرداران و 230 شهید شهرستان مهدی‌شهر پنج‌شنبه 22 شهریور با حضور سردار سلامی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این شهر برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: با وجود فضای مسموم مجازی و ایجاد شبهه در افکار عمومی به‌ویژه میان نسل جوان، برگزاری یادواره‌های شهدا سبب آشنایی هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان با راه و سیره شهدا می‌شود.

بارانی با بیان اینکه شهرستان مهدی‌شهر 230 شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است افزود: در این یادواره علاوه بر سخنرانی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران نیز تجلیل می‌شود.

امام‌جمعه مهدی‌شهر با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره‌های شهدا‌ تصریح کرد: ورود انقلاب اسلامی به دهه چهارم که به تعبیر رهبر معظم انقلاب دهه پیشرفت و عدالت است به واسطه خون مطهر شهدا و تداوم راه این عزیزان بوده است.

بارانی خاطرنشان کرد: به برکت امنیت حاکم بر کشور که ثمره خون مطهر شهداست که مردم در رفاه و آرامش زندگی می‌کنند و باید قدردان این نعمت بزرگ و تلاش برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشیم.

وی همچنین از همه مردم ولایتمدار و بسیجیان و خانواده معزز شهدا دعوت کرد تا در این مراسم هر چه باشکوه‌تر شرکت کنند.

یادواره سرداران و 230 شهید شهرستان مهدی‌شهر روز پنج‌شنبه 22 شهریور با حضور و سخنرانی جانشین فرماندهی کل سپاه سردار سلامی و مسئولان استانی و شهرستانی همراه با نماز مغرب و عشا در حسینیه اعظم مهدی‌شهر برگزار می‌شود.

گزارش از تسنیم

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

آدرس :مهدیشهر ، میدان شهدا ، نبش خیابان اندیشه ، دفتر امام جمعه                   تلفن : ۳۳۶۲۲۰۵۲                  نمابر : ۳۳۶۲۴۰۵۲

پست الکترونيکي : info@mahdishahr-adineh.ir                  سامانه پيام کوتاه : 30009900092052


© کلیه حقوق این سایت متعلق به دفتر امام جمعه مهدیشهر بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.