1111


تاریخ : 24 سپتامبر 2018
کد خبر: 8748


امام جمعه مهدیشهر : نشان دادن قدرت اسلام، شکوفایی استعدادها، حفظ روحیه انقلابی و هویت بخشی به انقلاب اسلامی در جهان از برکات دفاع مقدس بود.

 

حضرت حجت الاسلام والمسلمین محمد بارانی در خطبه های امروز نماز جمعه مهدیشهر (۳۰ شهریور ۹۷) گفت : رئیس اسبق سازمان سیا و رئیس اسبق مرکز شیعه شناسی در آمریکا میگوید سال هاست که علت موفقیت شیعه را مطالعه کردیم و دو عامل استمرار انقلاب اسلامی ایران را قدرت رهبری شیعه و قدرت عاشورا و امام حسین (ع) یافتیم. وی افزود: آنها چنین نتیجه گرفتند که با این دو قدرت مبارزه کنند برای همین هم برای تخریب رهبری شروع به شایعه سازی کردند و تمام مشکلات کشور را گردن رهبری انداختند.

امام جمعه مهدیشهر تصریح کرد: برای مبارزه با مکتب عاشورا نیز شروع کردند در هیئت های عزاداری نفوذ کنند تا هیئت فقط اشک و گریه باشد و سیاسی نباشد در حالی که قیام امام حسین (ع) یک حرکت سیاسی برای اسلام ناب بود.

بارانی با بیان اینکه امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی را پرتویی از قیام ابا عبدالله الحسین (ع) دانستند، اظهار کرد: امام حسین (ع) به تمام بشریت تعلق دارد.

وی ادامه داد: قدرت امام حسین (ع) است که می تواند یک همایش میلیونی ایجاد کند و تمام جهان اسلام روز عاشورا حول محور امام حسین (ع) می باشد.

خطیب جمعه مهدیشهر با اشاره به اینکه در برهه فعلی با جنگ اقتصادی، جنگ رسانه ای و جنگ نرم مواجه ایم، خاطر نشان کرد: برای مقابله با این جنگ ها باید آموزه های مکتب عاشورا را به کار ببندیم و بزرگترین آموزه عاشورا نیز هیهات من الذله می باشد.

بارانی افزود: 14 میلیون دانش آموز دو روز بعد وارد مدرسه و 4 میلیون دانشجو وارد دانشگاه ها می شوند، این 18 میلیون نفر جمعیت کمی نیست که دشمن برای آنها برنامه دارد و قصد دارد آنها را به خیابان ها بکشاند و آشوب ایجاد نماید که اولین وظیفه معلمان و اساتید تبیین وضعیت جامعه و آرمان های ابا عبدالله می باشد.

وی خاطر نشان کرد: ما تا زنده ایم نخواهیم گذاشت آرمان های امام حسین (ع) در انقلاب اسلامی ما پایان پذیرد و این نهضت تا ظهور حضرت مهدی (عج) ادامه دارد و پرچم را به دست صاحب اصلی اش خواهیم رساند.

امام جمعه مهدیشهر همچنین با گرامیداشتن آغاز هفته دفاع مقدس، گفت: نشان دادن قدرت اسلام، شکوفایی استعدادها، حفظ روحیه انقلابی و هویت بخشی به انقلاب اسلامی در جهان از برکات دفاع مقدس بود.

 

️ دفتر امام جمعه مهدی‌شهر▪️

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

آدرس :مهدیشهر ، میدان شهدا ، نبش خیابان اندیشه ، دفتر امام جمعه                   تلفن : ۳۳۶۲۲۰۵۲                  نمابر : ۳۳۶۲۴۰۵۲

پست الکترونيکي : info@mahdishahr-adineh.ir                  سامانه پيام کوتاه : 30009900092052


© کلیه حقوق این سایت متعلق به دفتر امام جمعه مهدیشهر بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.