1111


تاریخ : 26 ژانویه 2019
کد خبر: 8900


معاون وزیر دفاع دراجتماع بزرگ انقلابیون مهدیشهر : آمریکا امروز دیگر ابرقدرت نیست

 

معاون وزیر دفاع با بیان اینکه امروز آمریکا دیگر در جهان به عنوان ابرقدرت شناخته نمی‌شود، گفت: امروز جامعه جهانی اذعان دارند که دیگر آمریکا ابرقدرت نیست.

  • به گزارش خبرگزاری تسنیم از مهدی‌شهر، سردار رضا طلایی‌نیک شامگاه جمعه در اجتماع بزرگ انقلابیون مهدی‌شهر اظهار داشت: امروز دشمن می‌خواهد از طریق سیاه‌نمایی و ناکارآمد نشان دادن نظام امید را در جامعه از بین ببرد و بین مردم و نظام فاصله بیاندازد لذا بصیرت و هوشیاری نیاز امروز جامعه است و  باید هوشیار باشیم تا گرفتار توطئه‌های دشمنان نشویم.

معاون وزیر دفاع با بیان اینکه همه باید به منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری توجه داشته باشیم تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم با بصیرت و توجه به تدابیر مقام معظم رهبری برای حفظ انقلاب و آرمان‌های آن تلاش کنیم.

سردار طلایی‌نیک با بیان اینکه دشمنان از ابتدای انقلاب همواره به دنبال توطئه علیه انقلاب اسلامی ایران بودند افزود: توطئه امروز دشمنان ایجاد بی اعتمادی بین مردم و نظام است و از این طریق می‌خواهد به نظام ضربه بزنند و از این رو باید همه هوشیار باشیم تا این فتنه جدید دشمن خنثی شود.

وی با بیان اینکه امروز دشمن از اینکه انقلاب اسلامی ایران در بالاترین نقطه عزت و اقتدار است ناخشنود است ادامه داد: دشمن برای ضربه زدن به نظام می‌خواهد بین مردم و نظام فاصله بیاندازد.

معاون وزیر دفاع مشکلات اقتصادی و تحریم را فتنه جدید دشمنان عنوان کرد و گفت: دشمن از ابتدای انقلاب اسلامی با ابزار گوناگون قصد ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران را داشته و امروز نیز از طریق مشکلات اقتصادی و تحریم قصد ضربه زدن را دارد و باید در این زمینه هوشیار بود.

آمریکا امروز دیگر ابرقدرت نیست

معاون وزیر دفاع با بیان اینکه امروز آمریکا دیگر در جهان به عنوان ابرقدرت شناخته نمی‌شود گفت: امروز جامعه جهانی اذعان دارند که دیگر آمریکا ابرقدرت نیست.

سردار طلایی نیک با اشاره به جایگاه ایران در منطقه گفت: امروز بسیاری از کشورهای منطقه امنیت خود را مدیون ایران و انقلاب اسلامی ایران می‌دانند و همین سبب جایگاه بالای ایران در منطقه شده است.

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

آدرس :مهدیشهر ، میدان شهدا ، نبش خیابان اندیشه ، دفتر امام جمعه                   تلفن : ۳۳۶۲۲۰۵۲                  نمابر : ۳۳۶۲۴۰۵۲

پست الکترونيکي : info@mahdishahr-adineh.ir                  سامانه پيام کوتاه : 30009900092052


© کلیه حقوق این سایت متعلق به دفتر امام جمعه مهدیشهر بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.