1111


تاریخ : 2 فوریه 2019
کد خبر: 8913


امام جمعه مهدیشهر : مهمترین رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، عنصر رهبری بود که توانست این انقلاب را هدایت کند و به ثمر برساند.

 

حضرت حجت الاسلام والمسلمین محمد بارانی در خطبه های این هفته نماز جمعه مهدیشهر(۱۲ بهمن ۹۷ ) گفت: مهمترین رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، عنصر رهبری بود که توانست این انقلاب را هدایت کند و به ثمر برساند.
وی بازگشت مجدد به دین و معنویت را مهمترین پیام انقلاب اسلامی دانست و افزود: امام خامنه ای فرمودند: دهه فجر یادآور احیای مجدد معنویت در جهان و عزت اسلام و سایر ادیان آسمانی است. یعنی انقلاب اسلامی به تمام ادیان آسمانی عزت داد چرا که در عصر رنسانس دین تعطیل شده بود.
امام جمعه مهدیشهر تصریح کرد: بعد از انقلاب، بزرگترین کلاس ها در غرب، کلاس های دین شناسی شد و مردم فهمیدند دین یک قدرت است. کلیساها شروع شد و انقلاب به مسیحیت و ادیان آبرو داد.
بارانی به وضعیت مردم در پیش ازانقلاب اشاره کرد و ادامه داد: پیش از انقلاب مملکت و خود شاه تحت سیطره آمریکا قرار داشتند ولی امروز کشور ما دارای استقلال است و عزت داریم.
وی، ولایت فقیه را مهمترین دستاورد انقلاب بیان کرد و گفت: انقلاب اسلامی، در کل انقلاب ها بی نظیر است چرا که با ولایت فقیه شروع شد و با ولایت فقیه 40 سال مقاومت کرد و راه پر افتخار را پیمود.
امام جمعه مهدیشهر، ولایت فقیه را ضامت استقلال کشور، قدرت نرم مردمی علیه استکبار، حافظ موجودیت و یکپارچگی ایران اسلامی، مایه عزت و سربلندی و پیمودن راه افتخار در طول 40 سال دانست که این عنصر می تواند انقلاب را همچنان حفظ نماید.
بارانی، هویت بخشی به جوانان را دستاورد مهم دیگر انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار کرد: جوان پیش از انقلاب که در کاباره ها، مشروب فروشی ها و خانه های فساد به سر می برد با جوان امروز که شخصیت هایی مانند شهید احمدی روشن شدند، اصلا قابل قیاس نیستند.
وی تصریح کرد: امروز 50 هزار پایگاه بسیج در کل کشور، قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران است که ضامن امنیت و اقتدار این کشور است و اگر تاکنون دشمنان ما جرات حمله و تجاوز به کشور ما را نداشتند از قدرت نیروهای بسیجی است که دستاورد مهم انقلاب اسلامی است.
امام جمعه مهدیشهر، همچنین گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال از عظمت و جایگاه خاصی برخوردار است و همه موظف هستیم که برای حضور چشمگیر مردم تبلیغ نماییم چرا که دستاوردهای انقلاب اسلامی از همیشه بیشتر دارد نمایان می شود و دشمنان ما از همیشه بیشتر در طول 40 سال وارد صحنه شدند.
بارانی با بیان اینکه تمامی تحریم ها به خاطر کاهش حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن است، افزود: آمریکا در تمامی توطئه هایش شکست خورد و به امید خدا در 22 بهمن امسال نیز با حضور پررنگ مردم در راهپیمایی شکست سختی خواهد خورد.
▪️ دفتر امام جمعه مهدی‌شهر▪️
[Forwarded from سروش]:
https://sapp.ir/mahdishahradine

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

آدرس :مهدیشهر ، میدان شهدا ، نبش خیابان اندیشه ، دفتر امام جمعه                   تلفن : ۳۳۶۲۲۰۵۲                  نمابر : ۳۳۶۲۴۰۵۲

پست الکترونيکي : info@mahdishahr-adineh.ir                  سامانه پيام کوتاه : 30009900092052


© کلیه حقوق این سایت متعلق به دفتر امام جمعه مهدیشهر بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.