1111


تاریخ : 25 فوریه 2019
کد خبر: 8946


امام جمعه مهدیشهر در درجزین : افتخار زنان ما این است که روز زن روز میلاد حضرت زهراست .

 

امام جمعه مهدیشهر در مراسم جشن میلاد حضرت زهرا(س) که در سالن ورزشی ولایت درجزین برگزار شد گفت : افتخار زنان ما این است که روز زن روز میلاد حضرت زهراست .

حضرت حجت الاسلام والمسلمین بارانی امام جمعه مهدیشهر در این مراسم ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر و روز زن گفت : پیام این روز به همه ی زنان این است که اصول زندگی حضرت زهرا(س) را در سبک زندگی خودشان پیاده کنند.

وی در خصوص عصر معنویت گفت: عشق به نماز،دعا و ذکر و توجه خالصانه و عاشقانه به خدای متعال از ویژگی های حضرت زهرا(س) بود.

حجت الاسلام والمسلمین بارانی افزود : احترام و محبت به همسر ، قناعت و ساده زیستی و دیگرخواهی و جامعه خواهی ، مبارزه و حق طلبی از ویژگی های این بانوی بزرگوار اسلام است.

وی به سخن حضرت رسول اکرم(ص) اشاره کرد که می فرماید : اگر بخواهیم همه ی زیبایی ها را در چهره یک شخص نشان دهیم آن شخص حضرت فاطمه(س) است.

خداوند عنصر فاطمه را در سیبی قرار داده و در وجود فاطمه(س) بروز داده است.

امام جمعه مهدیشهر گفت : همسر شهید و مادر دوشهید و وجود یازده امام از نسل زهراست و نور بهشت از خنده ی علی(ع) و فاطمه(س) است .

وی افزود : در زندگی حضرت زهرا(س) دیگرخواهی به جای خودخواهی است که بر مدیران جامعه واجب است در خدمت به مردم این امر را رعایت کنند.

 

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

آدرس :مهدیشهر ، میدان شهدا ، نبش خیابان اندیشه ، دفتر امام جمعه                   تلفن : ۳۳۶۲۲۰۵۲                  نمابر : ۳۳۶۲۴۰۵۲

پست الکترونيکي : info@mahdishahr-adineh.ir                  سامانه پيام کوتاه : 30009900092052


© کلیه حقوق این سایت متعلق به دفتر امام جمعه مهدیشهر بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.