1111


تاریخ : 18 می 2019
کد خبر: 9249


امام جمعه مهدیشهر : مسئولین باید با گرانفروشان برخورد قاطع داشته باشند

 

حجت الاسلام والمسلمین محمد بارانی در خطبه های امروز( 27 اردیبهشت 1398 )  نماز جمعه مهدیشهر با اشاره به فرمایشات امام خامنه ای در دیدار با مسئولان نظام، گفت: جنگی که آمریکایی ها راه انداخته اند جنگ اراده هاست و می خواهند با جنگ روانی ملت ایران را مستعصل کنند اما اراده ملت ایران در شکست آمریکا قوی تر است و حتما پیروز خواهد شد.

وی با بیان اینکه ملت ایران در عرصه های مختلف اراده خود را نشان داد و به پیروزی هم رسید، افزود: پشت این اراده قوی، ایمان و اتکا به خداوند و شهادت طلبی است.

امام جمعه مهدیشهر با اشاره به اینکه امام خامنه ای مذاکره با آمریکا را سم دانستند، تصریح کرد: تجربه تلخ برجام، نیت پلید آمریکایی ها، محاسبات غلط آمریکایی ها از ملت ایران و ماموریت آمریکا برای رژیم صهیونیستی از دلایل این امر است.

بارانی به وظایف خطیر ملت و دولت در شرایط کنونی اشاره کرد و ادامه داد: مسئولیت دولتمردان در حل مشکلات کشور و مشکلات اقتصادی بسیار سنگین است که نیاز به حرکتی جهادی دارد و باید مشکلات را درک کنند و به فریاد ملت برسند.

وی با انتقاد از گرانی هایی که هیچ توجیهی ندارد و با عقل سازگار نیست، اظهار کرد: مسئولین باید برخورد قاطع با دلالان در بازار داشته باشند ولی متاسفانه هیچ نظارتی بر بازار نیست.

امام جمعه مهدیشهر به وظیفه ملت در این جنگ اقتصادی و جنگ روانی دشمن اشاره کرد و افزود: یکی از مهمترین وظیفه مردم پرهیز از اسراف است و باید خودنمایی را که موجب اسراف می شود کنار بگذارند و قناعت پیشه کنند.

بارانی به شایعاتی که در فضای مجازی جنگ با آمریکا را به صحنه می آورند اشاره و بیان کرد: به شایعات در فضای مجازی توجه نکنیم و بدانیم که نصرت الهی همیشه با ما خواهد بود.

وی همچنین اقتدار انصار الله یمن که عملیات پیروزمندانه بزرگی را در عربستان انجام دادند و دستیابی به انواع موشک های بالستیک و تجهیزات مدرن نظامی را نشان از عظمت مسلمانانی دانست که چندین سال با دست خالی در مقابل دشمن مقاومت کردند.

دفتر امام جمعه مهدیشهر

دیدگاه شما

( الزامي )

(الزامي)

آدرس :مهدیشهر ، میدان شهدا ، نبش خیابان اندیشه ، دفتر امام جمعه                   تلفن : ۳۳۶۲۲۰۵۲                  نمابر : ۳۳۶۲۴۰۵۲

پست الکترونيکي : info@mahdishahr-adineh.ir                  سامانه پيام کوتاه : 30009900092052


© کلیه حقوق این سایت متعلق به دفتر امام جمعه مهدیشهر بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.